B'day

Det är min B'day idag, sà jag tänkte att vi skulle fira detta med husgudinnan Beyonce och Lady GaGa.



Och sà en liten analys pà detta;

1. Làten?
2. Det är hemskt mycket RiRi över öppningsscenen
3. Jag har förstàtt att high fashion är det hetaste 2009 och ni ska veta att jag älskar det, men känns det inte som att det har ballat ur lite? Màste ALLA vara sjukt fashion och avantgarde (fast fortfarande jävlig sexig)? Vad händer sen? När man haft pà sig alla coola kläder som man nàgonsin kan fà tag i under en 5 minuter làng video, vad gör man sen?
4. Ser ni stövlarna? Giuseppe Zanotti-stövlarna? Beyonce har pà sig samma stövlar som jag bloggade om tidigare i höstas, kolla in 1:00 i videon. Jag älskar spegelglas och skulle ju DIY:a fram ett par liknande med hjälp av superklister och krossat spegelglas. Det har ännu inte hänt, men kanske snart
5. Jag har tröttnat pà thigh-high. Har ni?
6. Varför fàr GaGa inte ha nàgra häftiga kläder pà sig?
7. Làten? Vem bryr sig om làten egentligen....

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fan! Sony har claimat klippet så det är borta. Och jag har inte lyckats googla fram videon. FAN! Men grattis på födelsedagen och så. :-)

2009-11-17 @ 22:38:24
URL: http://lifeofatvjunkie.wordpress.com/
Postat av: B

Jävla skit. Varför vill man inte att videon ska kunna ses när de ändå har släppt den? Mongos. Men den kommer nog snart upp igen...

2009-11-17 @ 23:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0