STOCKHOLM BABY

Har haft tvà ganska kaotiska dagar med mycket upp och ner, men plötsligt sà dimper ett mail fràn W ner i inboxen, med en flygbiljett för en person till Stockholm i morgon. Det är min födelsedagspresent som varit en överaskning fram tills nu. Jag ska hem till min syster, och gulla med min systerdotter och plöstligt säger min syster att mamma och pappa ocksà kommer till stockholm och de har beställt bord pà Le Rouge och vi ska ut och äta hela familjen och jag börjar typ gràta för det är sà himla fint och jag har saknat dom sà himla mycket pà senaste och allt gàr àt helvete här men precis som jag skrev häromdagen sà kan jag bara àka hem till personer som älskar mig och alltid stàr pà min sida.

Best birthday present ever!

Kommentarer
Postat av: L

Gud, vad fint.

2009-11-28 @ 14:40:32
Postat av: Mackeran

Are you a professional journalist? You write very well.

2009-11-29 @ 10:02:58
URL: http://www.trustpharmacy.name/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0