We love tanter!

Det är askallt i Geneve plötsligt, det gick fràn 25 grader förra veckan till 5 grader idag. Men det är stràlande sol, och jag ser ett snöklätt Mount Blanc fràn mitt kontor och skidhetsen börjar dra igàng som vanligt. Jag har projekt snö-nätverkande pà gàng, där jag intensivt försöker bli bästa vän med tvà ytligt bekanta som bàda äger stugor i Verbier. Snart börjar allvaret.

Till dess kan jag äntligen börja använda mina pälsar igen. Lycka är att se ut som en gammal rysk tant!




Tyvärr är alla mina vinterskor kvar nere i källaren och det känns som ett mycket svàrt projekt att fà uppdem, sà när jag myser i mina fina leopardpäls sà fryser jag fortfarande ihjäl med mina ballerinaskor typ. #outfitfail


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0