Helgens bästa

Bästa vännen fràn Gbg var här i helgen och jag vill flytta hem igen. Saknar Göteborg och saknar Sverige. Jag missar ju allt här nere i staden som omvärlden glömt bort. Tjeck-tjecka-tjeck-tjecka-tjeck-tjecka-tjeckoslovakien. Helena konstaterade att jag är "jättelik" Lykke Li, och eftersom jag tycker hon är sjukt snygg och blir jättesmickrad sà var det konstanteradet typ helgens höjdpunkt. Förutom alla mojitos. Förlàt alla twitter-follower, jag màste ha twittrat ordet mojitos typ 15000 gànger. Min lever hoppas att det inte händer igen pà ett tag. Men roligt var det.

Nu tycker jag vi lyssnar lite pà Dance, Dance, Dance, känner oss lika snygga som Lykke och romantiserar över den fantastiska staden Göteborg en stund (Lisa ocksà).


Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha jag vägrar!

2009-09-07 @ 13:58:25
URL: http://lifeofatvjunkie.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0