Keith Richards gillar inte heller juridiktentor

Jag ber om ursäkt för att jag plötsligt förvandlats till en crazy cat lady som bara tjatar om hur fin och gullig hennes katt är, men Keith Richards och jag har gàtt in i en ny förälskelsefas den senaste tiden.

Hon är mycket tillgiven och vill gärna gosa. Framförallt när man är upptagen med andra grejer som juridikstudier. Idag har hon bestämt sig för att mina skolböcker och anteckningsblock var det absolut bästa stället att sova, sen lyckades hon tugga sönder min markeringpenna. Hennes ny grej är att sà fort jag tar upp datorn sà kryper hon upp i mitt knä och rullar ihop sig i en liten boll och ser sà där underbart oemotstàndlig ut att jag bara dör och kan inte koncentrera mig pà studierna utan màste klappa henne en stund. Sen avslutar hon med att kliva runt lite pà tangentbordet och knappra in okända kommandon och ändra inställningar jag inte visste fanns.

Kattdjävel.



nu ska jag sluta prata om min katt. jag lovar.

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0