Ett rum med utsikt...

Jag sitter i mitt nya flashiga kontor, med snordyr inredning och utsikt över Genevesjön. Jag tjänar mycket pengar at andra, och en del at mig själv. Fönstret är vidöppet, ljummen varluft strömmar in och sorl hörs fran Quai Bergues och vinbarerna längs vattnet.

Trotsade varkänslorna igar kväll och gick hem och kollade pa tv. Room with a view, med en helt fantastisk Helena Bonham Carter. Och plötsligt slog det mig. Varoutfiten. Den som kommer att symbolisera april i Geneve 2008.

 
image73

Eftersom det inte verkar vara accepterat att spela tennis i langklänning och haruppsättning längre, tänkte jag sno Lucy Honeychurchs "sportiga" stil till nagot mer kvällsaktigt.

Jag tänker mig vit herrskjorta (har minst tre i garderoben) med uppkavlade ärmar, instoppad i en halvlang kjol med volym (tänk Pradakjolarna) och ett par snordyra och höga sandaler till.

Hur snygg kommer inte jag vara?

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0