Första delen i en serie..

Här startar indoktrineringen av färgen lila.

Jag är en sucker för lila och grönt, det är bara att fråga vem som helst som hänger med mig regelbundet. Jag ska till och med måla mitt kära kök i en härligt intensiv lila nyans, vilket slår den jordgubbsglassrosa fondväggen med hästlängder( jag bor i andrahand). De finaste saker jag äger går i färgerna guld, lila och grönt, men något jag inte har är en fin handväska i lila. OCh tro mig, kära vänner, jag har nog problem med att hitta en väska som jag känner mig bekväm med( lite prinsessan på ärten-varning) och håller mig stenhårt till de få jag känner speglar mig. Men Versaces fina väska ger mig gåshud, den har näästan den lila nyans jag söker, men den är fan naggande god.
image82
Och den har gulddetaljer!


image83
Och partyskon från Miu Miu är den som ska pryda mina fötter när hösten tågar in!


Tro mig, jag hade kunnat klistra in minst tio bilder till på lila föremål jag känner stark attraktion till, men det blir lite väl.. Detta får ses som en följetong!




Observera, lika stark dragning som min kollega B. känner till guld, så känner jag till lila.

/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0