Saker jag inte förstar mig pa

1. Folk som köper parfym pa flygplatser när de är ute och reser.
Jag förstar aldrig riktigt varför, det är ungefär 12 kronor billigare, och pa nagot sätt väldigt löjligt. Som att man gör "kap". Dolce&Gabbana Light blue pa väg hem fran Thailand? Jag avstar, tack, och köper en kaffe istället.

2. Smablommigt
. Jag skiter i att det är trendigt. Det är fult och jag skulle hellre dö än att bära det i sommar.

3. Rene Zellweger. Hon snörper (sjukt bra ord) ihop munnen och kisar, och ser ut som en bajsnödig tre-aring. Dessutom är hon ointressant i det mesta hon gjort (förutom i Cold Mountain, där jag chockerande nog tyckte hon var helt fantastisk).
image75

/B

Kommentarer
Postat av: /L.

En annan som hamnar på samma plats som ms. Zellweger är Neve Campbell. Hon ser ut som att hon kommer få ett psykbryt närsomhelst, och har sett ut så sen begynnelsen.

2008-04-15 @ 13:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0