Var-outfit.

Sa jag köpte en kjol och rotade fram en vit herrskjorta djupt inne i garderoben. Och jag klädde upp mig i fredags, inför en middag med pojkvännen och flaskor av vin med vänner.

Pojkvännen förstar inte alls kläder och tycker det är konstigt med puffig kjol med hög midja. Och trots att jag vet att jag skitsnygg i min outfit och att han tycker Britney-jeans a la 2001 är snyggast pa tjejer, sa var min nya outfit inte lika rolig längre.

Hade jag inte varit sa förbaskat förtjust i honom hade jag bytt pojkvän.

/B

(btw, min partner in crime, L, är i New York och shoppar loss med monpol-valutan dollar. Jag är oerhört avundsjuk och är säker pa att det inte kommer ga över när hon börjar blogga om allt häftigt hon gjort och allt coolt hon har köpt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0