Höstens banbrytande look (endast för djärva djärvar)

Ok. Here it goes.

B listade bästa bloggarna och jag gled in på Kanyes finfina blogg och fascinerades av följande( damn those Japanese..);

  • Hysteriska linser
  • Hysteriska linser som dessutom är hysteriskt gröna
  • Hysteriska linser som, förutom att de är hysteriskt gröna, även är fruktansvärt tacky
  • Hysteriska linser, som förutom ovanstående, också är förstorade för den där eftertraktade Anime-looken


Mina minnen från gymnasietiden är befläckade av alla killar och tjejer som envisades med att ha färglinser i knallblått, starkt turkost och ljusgrönt, trots att de hade nästintill svarta ögon. Eeh. Är det någon annan som hör varningsklockor ringa? Det gjorde inte de då i alla fall..

Och detta väcker minnen, måste jag säga..







Men frågan återstår om VARFÖR man vill ha större linser för den där Anime-effekten. Slår trenden här kommer jag att med händerna på vardera kind skrika högt á la Macaulay Culkin. Sanna mina ord.





/L

Kommentarer
Postat av: B

Jag förstar inte riktigt hur de fungerar. Hur gör de att man far sanadär uppspärrade mongoögon, eller är det bara irisen som blir större?



Detta är nagot jag kan ligga hemma och fundera pa under helgen.



2008-08-15 @ 09:31:18
URL: http://fancyschmancy.blogg.se§

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0