Drama! Kärlek! Glamour!

Jag är Alla Hjärtans Dags Grinch. Jag spottar och fräser åt lyckliga par som lagar mat tillsammans och ger varandra fula(bortom ord fula) teddybjörnar och vykort från Gallerix.

Nog om mitt förakt för Alla Hjärtans Dag. Nu ska jag hylla ett par som ligger mig varmt om hjärtat på grund av intensiv exponering av såpoperor under min uppväxt. Ett par som efter 18 år av incestuösa förhållanden med släktingar och affinaler, otrohet och sjukdom( ej pga incestuösa förhållanden) lyckas förlåta och älska varandra. Det spelar ingen roll hur många Taylors, Nicks, Thornes(hans egna bror!) eller Erics(hans egna pappa!) och andra ointressanta figurer försökt hålla isär dem av och till under 18 långa år, de hittar ändå alltid tillbaka till varandra. Det är kärlek. Det är såpa. Det är Glamour. Jag pratar om Brooke och Ridge, jag pratar om ändlösa timmar med Brookes otroheter, gråtande, darrande av underläppen och ändlösa timmar med Ridges kraftiga hårman, onormalt stora käke och machofasoner.


Dagens outfits handlar om persona.

Jag ger er det mest fängslande paret i Soap Opera Digest.

image11

image12


image13


Tidlöst, likt en perfekt diamant.

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0