Hatkärlek.

Jag förstår inte den nya realityserien The Fashionista Diaries. Är det en realityserie eller är det bara lama skådisar som spelar i en kvasirealityserie? Finns ens dessa personer på riktigt? Anywho, jag stör mig på alla redan, speciellt på hur de pratar. Jag förstummas av hur de artikulerar orden och vart de lägger tyngden i deras meningar, och jag har en känsla av att ordet like kommer att förekomma alldeles för ofta. Det känns som att det knappt spelar någon roll ifall de har en IQ på 135< eller ifall de har läst varenda pretto-bok som någonsin skrivits, de låter fortfarande som tuggummtuggande cheerleaders. Vad jag tror kommer att förekomma under programmet;

1 - That is SO true!, extrem betoning på so. Används frekvent även i andra sammanhang.

2 - OH MY GOD!, med stora ögon och öppen mun.

3 - Like, dessvärre kommer jag inte på en bra mening, men ni förstår.

4 - Awesome!

5. Totally


Jag har ännu inte förstått ifall det är en tävling om en praktikplats eller arbetsplats, eller om det bara handlar om deras lama tid som praktikanter på Jane Magazine. Jag orkar inte ens bry mig men det är ett tidsfördriv tills Project Runway rullar igång igen imorgon!










Bryr man sig? Egentligen?




/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0