Ignorance is a bliss...

Helvete också.


Jag höll på att skriva ett långt och kärleksfullt inlägg om Project Runway som ska börja sändas den 25:e juni, och vad gör jag? Jag går in på Bravo TV's hemsida för att kolla upp tidigare deltagare och vad de gör nu, och samma sekund som jag går in på sidan så har de skrivit stort vem som har vunnit. Fan fan fan. Att helt ovetande snubbla in på sidan och mötas av "N.N wins Project Runway", det är inte snällt.


Men jag ska likväl bänka mig framför tv:n och följa varje avsnitt och hoppas på att det kommer vara en massa drama, excentriska personer och catfights. Och självklart en massa vackra kreationer också.


/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0