dagens outfit..

Idag känner jag mig lite diktatorisk och fascistisk. Vet inte riktigt varför men jag vaknade med en känsla av att vilja örfila varenda person som klagar över saker, vare sig det är att våren är här för tidigt eller att det är alldeles för kallt ute idag eller nåt patetiskt problem med flick- eller pojkvännen. Det är nästan att jag ser ner på svaga idag, tror det är för att min pms har kickat in på allvar.. Så dagens outfit går i okonventionella banor och har funnit inspiration i Chaplins The Dictator, det som gäller är ridbyxor, höga mörka stövlar, käpp och ond bråd blick. Och naturligtvis modifierad talförmåga då jag kommer att spotta och fräsa fram allt jag vill säga.

image46

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0