Nit-feber

Jag har fortfarande inte visat upp mina Balmain AW-08-inspirerade skor som jag tryckt fast massa nitar pa, men jag kan atminstone visa upp mitt senaste DIY-projekt;

Nit-mössan





Den ska se ut typ sa här när den är färdig;



(www.fashiontoast.com)

Men tyvärr tog mina 60 nitar slut igar kväll, sa jag maste aterigen in till punk-affären i Geneve där de tycker att jag är jättekonstig när jag rusar in i hedgefond-kosym och köper stora pasar med nitar. När jag är färdig med mössan ska jag fota den ordentligt och dessutom göra en svart t-shirt med nitar. Gärna sönderriven ocksa. Det kommer bli hett hett hett...
B'poäng? 2 för kreativitet.

P.S. I dag ska jag säga upp mig fran mitt jobb för att jag har fatt ett nytt grymt jobb. Det är lite nervöst, men man ska följa sina drömmar, det gör Beyonce. 1 poäng till.

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0