Medium?

Som vanligt läser jag ett antal bloggar pa morgonen, innan jag bestämt mig för att börja jobba. Jag börjar med de "bra" modebloggarna; Sea of Shoes, Fake Karl-Lagerfeld, Style Bubble och Kingdom of Style. Sen glider jag över till de bra svenska modebloggerskorna; LLC, Agnes B pa Rodeo, och Conspierce. Oundvikligt dras jag därefter till packet som jag kallar det. Ebba von Sydow, Sofi Farman, Stureplan.se's tjejer osv. Och hamnar pa Elin Klings blogg.

Och skummar lätt igenom helgens inlägg (jag bloggar varken eller läser andras bloggar pa helger, Nagon matta far det väl vara) och läser om Elin och nagon hund som hon lanat och nagon t-shirt hon köpt och sen WHAT THE FUCK??????
"jag skulle ju ha en hund alltså så jag slipper attackera alla på gatan. Till och med Vivvi, mitt medium har rådit mig om att skaffa mig en."

Jag stannar upp. Läser igen. Medium? Viwi? Va? Men för i helvete! Skojar hon? Jag har väl aldrig trott att Elin Kling var en Mensa-kandidat, men det här är ända för mycket för mig.

För att citera mig själv för typ tva ar sedan;

"Det ar tarotkort, stjarntecken, kristaller, jordeldvattenochluft, yoga, lila sammet, uraldriga ritualer, mormodrar som vakar, akupunktur, aura, cosmos, skyddshelgon, aromaterapi, tai chi, negativa energier, element, svart magi, rokelser, kretsfalt, telepati, feng shui, andning och TE, JAG AR SA JAVLA TROTT PA ALLA SOM DRICKER ORTTE, DRICK KAFFE OCH HALL KAFT ERA JAVLA HIPPIES, sanndrommar, tidigare liv, pentagram, psykokines, gengangare och andlighet i storsta allmanhet."

Jag hatar er.

/B

Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha. Jag håller med dig, who cares, om hon så har lånat 70 hundar och köpt en miljaaard t-shirts.



Man kan ju bara hoppas att man inte anses tillhöra "packet".... :)

2008-09-29 @ 17:12:54
URL: http://www.stilindex.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0