Detta är en värdelös jävla modeblogg

Jag insag precis att jag inte handlat nagot bärbart pa typ hundra àr. Jag har ingenting att ha pa mig och jag hinner inte ga till affären och handla grejer eftersom de stänger sa sjukt jävla tidigt i det här landet.

Sa jag lufsar runt i mina sunkiga kontorsoutfits (idag, gradassig kjol, vit t-shirt med kaffefläckar och en jävla tanig guldbolero fran 2001 - för att "spexa till det lite") och mar lite illa när jag ser min reflektion i hissen. Helvete, ser man ut som skit förtjänar man inte att modeblogga. Jag utvisar mig själv fran denna blogg tills imorgon, da jag förhoppningsvist har hittat nagot snyggare att ha pa mig. Mer ofashion gar det fan inte att vara. Gör om - gör rätt.

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0