Prada och jag

Prada körde stenhart pa nitar under herrmodeveckan i Milano förra veckan.



Det gillade jag saklart, men bävar lite för dam-modeveckan. Kommer Prada göra en kvinnlig variant? Med nitar? Kommer hon göra för nitarna vad hon gjorde för spetsen hösten 08? A ena sidan är det ju lite kittlande. J'adore nitar. Men a andra sidan har jag ju varit besatt av mina nitar i ett halvar nu, kommer jag orka med massiv anstormning av Monki, H&M, Elin Kling och Sofi Fahrman?

Jag ska fila färdigt pa min heltäckta nit-tshirt innan jag bestämmer mig. Förhoppningsvis är jag färdig med den innan Pradas modeller traskar ut pa catwalken. Da kan jag fota, lägga ut pa bloggen och skrika

JAG VAR FöRST!

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0