Something is fishy...

Enligt iPhones väderapplikation är det 14 grader och regn i stockholm, ändà ser jag alla modebloggerskor knata runt i underbyxor pà stan. I Geneve är det 30 grader, men folk gàr fortfarande runt i kostymer och ullkavajer.
 
Dessutom irriterar jag mig lite pà den nya generationens författare i Stockholm. Sofi Fahrman LEVER sex&city-drömmen och drog till New York och skrev sin chic-lit bok. Precis som Carrie. Oh my god!
Alex Schulman lider istället av Bergman-komplex och ska sitta i en kvarn pà Gotland och skriva den STORA romanen. Uäh!!!! Fan vad jag ogillar folk idag.

/B

Kommentarer
Postat av: Ia

folk är bäst på bio.

2009-06-20 @ 21:21:06
URL: http://themeangreenmachine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0