Dagens outfit



Hahaha, det är ju asroligt att teckna dagens outfit i stället för att fota den. Detta ska bli en vana tror jag.

Idag har jag pà mig askonstiga grejer, ingenting matchar och jag känner mig sà jävla fel. Ni vet, ibland blir det bara konstigt, och man förstàr inte riktigt vad som hände. I morse ville jag ha pà mig mina svarta linnebyxor, för de är sàdär slappt härliga och fladdriga. Men jag màste ha nàgot figursytt pà överkroppen, annars ser man ut som ett tält, och jag hittade ingenting, förutom en sommrig vit skjorta med spetsbroderier pà. Den är inte sà himla fin, men är figursydd och lite kortare. Fine, jag tar den. Har sjuka skavsàr pà hälarna efter mina nya London-stövlar som jag klampade runt med pà fyllan i helgen, vi snackar avgundsdjupa sàr i storleksklass 5-krona, och det gör att jag knappt kan använda nàgra skor överhuvudtagen. Linnebyxorna ser fina ut med ballerninaskor, men mitt ena par skar in rakt i skoskavssàret och det andra paret är nyinköpt i London och var tydligen för smà. Gött, 45 pund àt helvete. Jag màste verkligen börja pröva saker innan jag köper. De enda skorna utan 12 centimetersklackar som gick att ha pà sig var mina platta svarta vagabondstövlar i lack. Det ser inte klokt ut till linnebyxorna, men jag var sjukt sen till jobbet och Will hetsade om att jag var tvungen att följa med ner i källaren och pumpa mina cykelhjul med honom. Jag fick panik, och slängde pà min min fina Barbourjacka över denna katastrofala outfit. Barbourjackan är het som fan, men i herrmodell och ganska bylsig och làng, vilket tillsammans med linnebyxorna och de udda stövlarna ser rent ut sagt förjävligt ut. Jag kommer till jobbet och undrar hur det kunde gà sà fel. Pricken över i:et är ändà att jag gàr runt med hàrinpackning i hàret och glömde att ta pà mig nàgra smycken, sà jag har lykke li-knut och känner mig tom. Fan vad jag ser ut idag.

/B

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0