Ursäkta röran - jag bygger om

Nu när B'week är över och nytt ar nalkas (FancySchmancy firar ett-ars jubileum 30:e januari och da blir det festligheter av) tyckte jag att det äntligen var dags att göra nagot at den hysteriskt fula designen jag har här pa bloggen. Fancy Schmancy ska helt enkelt ga igenom en Extreme Makeover. Men jag är inte sa duktig pa det här med html-koder och allt sant, sa det kan ta lite tid. Work in progress som jag brukar säga.

Fa inte panik om hela bloggen är militärgrön vissa dagar, eller om jag fatt för mig att göra en header med Paris Hilton - jag bara leker lite. Men en sak är säker, Calibri är typsnittet som gäller under 2009. Kom i hag vart ni läste det först!

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0