Mer färg och glamour!

Jag är som bekant oftast trött pa allt svart, svart, svart som folk bär. Och vill bara klä mig i fantastiskta färger, men kommer till jobbet och ser att jag aterigen har en svart kjol, vit t-shirt och svarta/guld sandaler. Exhalterande!



Blake Lively har pa sig nagot som ser ut att vara Gucci's resort collection. Och är fantastiskt vacker för en gangs skull.



Och plötsligt längtar jag inte alls till hösten. Jag vill att det ska vara sommar för evigt och bara bära tjusiga langklänningar och ga runt och vara snygg hela dagarna. Varför lever jag ett sa fruktansvärt oglamouröst liv? Varför kan man inte ha black-tie klänningar pa en hedgefond? Varför ser jag inte ut som en supermodell och är i södra Frankrike just nu? Varför kan jag inte ha pa mig 15 cms klackar utan att känna mig som ett jävla torn? Varför ligger jag inte pa en segelbat i en Missoni-bikini mitt i Genevesjön just nu? Varför dricker jag inte champagne hela dagarna och skrattar och slänger med mitt langa har?

Fragorna är manga, en trött torsdag som den här. Men klockan 18.00 har jag SEMESTER och drar till England senare ikväll. Da jävlar ska jag ha langklänning, dricka champagne och skratta hela tiden. Och det kommer vara precis sa glamouröst och fint som pa tv, det är jag säker pa.

/B

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0