Dagens...

misslyckade outfit: Allt för kort och ledigt för en hedgefond. Jag far onda blickar av mina kollegor. Det är 35 grader i Geneve och jag hanskrattade at deras tjocka kostymer tills de drog ner AC:n till - 10 grader.
 
bok: Bilbo. Preppar för nya filmen. Läses helst i skuggan under ett träd längs Rhone under lunchtimmen för bästa effekt.

musik: 3 am med Kleerup och Marit Bergman.

tv: Doctor Who. Serien som man hanskrattar at i början med sen bara älskar. Och drömmer om Daleks.

aktivitet i modebloggerska-stil (nej, jag har inte ätit quiona till lunch): köpt biljetter till Paris nu till helgen. Ska ga pa 100 arty-farty museum, köpa grejer pa Colette, hitta coola skor i en second hand-butik och planera för den dagen jag tar mig i kragen och flyttar till Paris.

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0