Get it pregnant!

Jag vill ha en man som ser ut som Javier Bardem, men inte så som han ser ut i sin fula page i No Country For Old Men. Och jag vill att han ska klä sig som Musse Hasselvall. Där har vi en finfin kombination som får mig att le inombords. Visst, jag har träffat en finfin kille som är fantastisk på många sätt, men att drömma sig bort till heta hunkar i Hollywood eller andra platser runtom i världen är aldrig fel. Ett citat från 30 Rock som har sagts alltför många gånger av mig denna helgen, och som går att applicera på exakt ALLT, är från Tracy Jordan. När han säger minst tre gånger olika variationer på "I love this steak so much that I want to take it behind the middleschool and get it pregnant!" dör jag av skratt, och upptäckte att man kan säga det om allt! I helgen var allt tillräckligt fantastiskt för att ta det bakom skolan och få det på smällen, exempelvis en god kaffe från 7 Elevern( till min förvåning) vid hållplatsen på väg till jobbet klockan åtta på morgonen, min guldring, min kompis, Lykke Li, den snälla busschauffören och naturligtvis Javier Bardem. För honom hade jag inte bangat för. Vem vill inte ha en mörk, före detta rugbyspelare men nu Oscarsvinnare i sängen en söndagsmorgon?

image42

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0