Happy B'Day!!!

I dag firar jag min födelsedag! Det är en rätt bra dag än sa länge. Det började med kaffe i sängen, paketöppning (örhängen och Nike+/iPhone-kit) och en halvtimmes försening pa jobbet. Det kändes bra. Jag är ypperligt omotiverad pa jobbet just nu. Kreditkris, idioter till kollegor och tva nya flashiga jobb i sikte gör att motivationen är lägre än en fredagseftermiddag och jag känner mig rebelliskt trotsig och fnyser at allt och alla. Nu ska jag i bästa Beyonce-stil (Double B'week närmar sig med stormsteg) ut och köpa ytterligare en fuskpäls till mig själv och sen ska jag äta entrecote till lunch. Kanske till och med klämma ett glas vin eller tva. Sant kan man göra här nere pa kontinenten, inga konstigheter där inte.
Men först ska jag lyssna pa T.I. Whatever you like och fila pa mitt uppsägningstal jag ska halla för min chef om ett par veckor.

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0