DIY - jag har tappat det...

Jag pysslar mycket nu för tiden; jag klipper, syr, pusslar och klistrar ihop allt jag kan komma över. Jag har lyckats förstöra min favorittröja fran American Apparel när jag klippte upp hela ryggen sa jag fick skicka efter tva nya. En till att försöka igen och en som back-up. 

Nu ska jag göra egna skor. Jag köper dessa fran H&M:

 

Jag syr pa dubbla lager av fransar längs kanten:



Och sen kniper man fast ett gäng nitar längs hela plösen och längs snörhalen.



Sa har man svinsnygga skor som skulle kunna vara en kombination mellan Christian Louboutin för Rodarte och Balmain's fransbooties.




Jag vet vad jag ska göra i helgen. Ni?

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0