Kampen om världens snyggaste skor

Jag har köpt världens snyggaste skor. De är jävligt futuristiska och Givenchy Fall 2008-aktiga. Och de gör sa hemskt ont att ga i. Jag är inte den som är den, och försöker undvika att klaga över onda skor men jag har aldrig varit med om nagot liknande. Jag hade pa mig dem igar, när jag firade kanadensisk thanksgiving (jag vet. Mycket konstigt, men sant händer här i Geneve). Trots att jag bara gick 50 meter till busshallplatsen (oglamouröst värre) och 100 meter fran busshallplatsen till festen sa tvingade jag min vän att köra mig hem senare pa kvällen. Jag kunde inte ga och fick böna och be för att han skulle hämta bilen och plocka upp mig framför porten.

Trots detta har jag pa mig dem idag igen. Jag tog av mig dem sa fort jag kom till jobbet i morse och far konstiga blickar av alla män när jag glider runt i stumplästen över heltäckningsmattorna. Kvinnorna som la märke till klackarna när jag kom in efter lunchen nickar medlidsamt... Sa nu sitter jag och dinglar med benen vid mitt skrivbord och blänger pa skorna. Jag tänker inte erkänna mig besegrad. Jag vägrar.

De är världens snyggaste skor, sa jag far allt lida. Bild kommer kanske ikväll om jag kan ta mig hem efter jobbet.

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0