Summer of Luv

Sommarplanerna börjar ta form. Jag har för en gangs skull bokat, betalat och färdigställt det mesta och det är bara början av april än sà länge. ha!

1. Cykel-sommaren. Min fina citycykel och jag ska glassa runt längs Genevesjön.
2. Jag fàr finbesök fràn min syster, hennes man och deras 3 mànaders baby, samt fràn Helena och Erik. Det kommer bli mycket rödvin i solnedgàngen och grillade lammracks pà balkongen.
3. Rom weekend 5:e-8:e juni
4. Bruce Springsteen i Bern, 30:e juni
5. Mos Def i Montreaux, 4:e juli
6. Q-tip & Raphael Saadiq i Montreaux, 6:e juli
7. Antony & the Johnson i Montreaux, 15:e juli
8. Societetsbröllop utanför London, 18:e juli
9. Lägenhet 500 meter fràn stranden i södra Korsika, 19-26 juli.
10. Hänga i Göteborgs skärgàrd, 28:e juli-1 augusti.

Det kommer bli en bra sommar det här.

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0