Gynnings blogg

Jag har ju aldrig fattat Carolina Gynnings blogg, hon verkar mest jävligt konstig som gar och träffar medium och sant hela tiden. Men nu har jag förstatt. Det är kommentarerna som är underhallningen. Herrejävlar vad jag har skrattat idag.

Läs:

-  Ha ha ha ha ha ha. Bara detta svar e ett bevis på barnslighet. Alla dessa namn carolina nämde som hon "träffar" på Ibiza har barn och familjer och festar absolut inte på skumpartyn. Du är en tant acceptera det. Du är absolut ingen ungdom längre. Väx upp bitter tant. Mvh skiiiiiit snygg tjej i sina bästa år.

Comment av anonym - fredag 27 februari 2009 @ 9:14


- maya
kommenterar:
februari 27th, 2009 at 15:34

du "snygga tjej" troooo MIG, , dom du kan få kan jag förmodligen få 10 gr om... Dom du sa må ha barn men SNÄLLA lilla gumman, kom ut i världen. Det du ser på utsidag på folk e låååångt ofrån hur dom lever för nästan alla ger ut en fin utsida.känd eller okänd, säkert även du.

-  Hej, jag undrar en sak. Får ni plats me Ibiza i röven? Stoppa upp det i arslet, Fan vilket jävla evigt ältande om den där jävla pund hålan. Väx upp för fan!!!!!!!!!!! Gäller dig med Carro och alla som skrive här.
Comment av crazy - fredag 27 februari 2009 @ 9:21

- Carro kommenterar:
februari 27th, 2009 at 14:30

"crazy" du borde ta och stanna några dagar på ibiza och formentera, skulle kanske få dej att ändra åsikt. Du skulle behöva få ta del av den energin som finns där.

- pia kommenterar:
februari 27th, 2009 at 15:17

Energi? Hahaha, ja du den energin kan du lika gärna hitta på plattan kära lilla du.

- Nu känns det som jag skulle vilja göra dig glad igen GynningPynning, när du får sådana här obehagliga inlägg som inte handlar om vårat kärleksliv, ska jag skicka en fjäril och Playboybok till min ängel så blir du kanske lite gladare.....?
Comment av Nils Petter Nilsson - fredag 27 februari 2009 @ 9:47

- Här är man förortsbrutta på 38 år med fem ungar... Tjock dessutom... Jag är jättebarnslig och kommer aldrig att växa upp... Bort med alla åldersnojor... Flirtat vilt hela sommaren med killar som jag skulle kunna vara mamma till... Kommer aldrig ge upp tron på evig ungdom...

Kram kram och stå på Dig!
Comment av Jeanette - fredag 27 februari 2009 @ 9:48  (HAHAHA. JEANETTE! But of course)

- DU AR BAST!

Dessa kvinnor ar bittra, mannen dom gifte sig med for pengar, knullar runt...Nu star rynkorna som spon i backen , efter alla somnlosa natter med skrikande ungar. Och mannen ar ute med unga, fina lilla honan........Alla fula lata kvinnor, shut the F>>K UP!

Comment av Karolina - fredag 27 februari 2009 @ 10:58


- Alla ni som går in här är värkligen lika omogna som äger denna blogg. Man märker att alla är övergivna singlar. Som aldrig fick mannen dem var tillsammans med. För att han gick och tog ngn annan pingla. Åk till Ibiza ni kanske kan bli påsatta och hemskickade av en äcklig rik fet gubbe. Carolina borde skaffa sig lite vuxen attityd, du börjar bli jävligt löjlig.^
Comment av tessie - fredag 27 februari 2009 @ 12:05

- Har du lust och tid att ge mig ett tips, du som är ute i shoppingStockholm och slår runt lite då och då?
Ska åka på medelhavskryssning om en vecka och måste ha en ny bikini... (jag har värsta gått ner i vikt, från storl. 46 till storl. 40 -jippiiii)...det kanske inte är så jättevarmt där såhär års, men det finns visst uppvärmda pooler på fartyget.
=)
Så, jag undrar -var hittar jag en bikini nu när det inte är säsong för det.
Gärna någon som bara kostar några hundra, inte några tusen.
Snällasnälla?

Comment av Lenisen - fredag 27 februari 2009 @ 12:15




 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag får ont i huvudet av att läsa dessa kommentarer.

2009-02-27 @ 22:22:33
URL: http://lifeofatvjunkie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0