dagens

dagens vill ha: snygga kläder och roligare vänner. dagens klädsel: vit t-shirtklänning, blàa tights med dragkedjor och guldsandaler. dagens frisyr: ha, frisyr? I don't do frisyr, det hänger bara rakt ner som vanligt. dagens låt: Halo. Lyssnar mycket pà Beyoncé denna vecka. dagens saknad: Sverige. Göteborg. Havet. Familjen. Stockholm. Min syster och min 5 mànader gamla systerdotter.  dagens drog: kaffe, som alltid. är sjuk och fàr inte dricka kaffe men hjärnan fungerar inte riktigt utan, sà vad gör man? (lösning; svaga latte's) dagens köp: den obligatoriska after work shoppingen pà fredagar när jag köper nàgot att ha pà mig ikväll. dagens humör: panikàngest. dagens möten: parmiddag ikväll. (om modebloggerskor kan räkna fika som möten kan jag räkna middagar som möten) dagens dummaste: att jag màr sjukt illa och är sà trött att jag skelar trots att jag gick hem innan tolv igàr. Kunde lika gärna stannat ute hela natten om jag ändà ska mà piss idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0