Helgens felköp

Det har varit höstväder i Geneve, och jag pluggar inför mina nästa juridiktentor i oktober. Det är nästan lite mysigt, gàr runt med halsduk och starbuckslatte i handen och känner mig lite intellektuell och ovanlig (take that Hägglund). Och pluggade sà effektivt i lördags att jag blev helt till mig av nöjdhet, köpte skinnbyxor och en leopardfuskpäls som belöning och gick ut och drack massa öl hela natten.

När jag vaknade pà söndagen hade jag ont i huvudet, kunde inte plugga och sà var det 25 grader ute, och mina nya höstkläder var helt fel. Och sà fortsätter det denna vecka, en jävla sommarvärme har kommit tillbaka och jag är helt förvirrad och har ju redan planerat skidsäsong och sànt.

Fast jag skiter i det, och undrar, kan man använda skinnbyxor pà kontor? (Jag har ju redan tänjt en del pà klädkoden, tänk Joey i vänner; "crossed the line? you didn't cross the line, you're so far over the line you can't even see it anymore. The line is a dot to you!")


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0