I die!

Jag hatar ju som sagt Newmill och undrar vad det är för jävla mongos som hänger där inne, men nu har det faktiskt spàrat ur. Som utlandssvensk har jag naturligtvis inte sett "Svenska Hollywoodfruar" men jag vet givetvis redan om att Anna Anka (hahahaha, namnet... I die!) är karaktären som fàr all uppmärksamhet. Nu har hon skrivit nàgot pà newsmill (kan inte riktigt definiera det... ett debattinlägg? en generell kommentar? massor av ord som inte hänger ihop?).

Som vanligt är det nàgot fel med blogg.se, sà här kommer länken: http://www.newsmill.se/artikel/2009/09/16/jag-vill-bli-en-forebild-svenska-kvinnor

Jag vet inte riktigt vad man ska tänka. Det är ju ett ypperligt dàligt maskerat provocerande och uppmärksamhetskrävande inlägg, och jag tänker att jag orkar inte riktigt med Sverige idag...

Disclaimer: Jag följer Rachel Zoe pà twitter numera, därav det mycket upprepade uttrycket I die! i mina blogginlägg. Jag blir hjärntvättad pà twitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0