Jag HATAR HATAR HATAR svenska folket

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5803873.ab

Läser aftonbladet om Mehdi Ghezali som har blivit arresterad i Pakistan, efter att ha suttit pà Guantanamo-basen i tvà och ett halvt àr utan att vara anklagad för nàgonting. Nu har ingen nàgonsomhelst aning om vad han har gjort heller, men tydligen är det inte sà viktigt för Carl Bildt. Självklart inte, det handlar ju varken om att öppna upp öststater för investeringar eller insmickrade ämnen som inte provocerar nàgon av de stora grabbarna som skulle kunna störa förberedandet för C.Bil's nästa jobb som toppnisse i EU.

Det handlar väl för fan inte om killen har gjort nàgot olagligt eller inte, Sverige är skyldiga att begära information och se till att han fàr den hjälp han behöver, precis som de gjorde med den där blonda killen som slog ihjäl nàgon grek nere pà Kreta efter en fyllefest...

Och sà läser jag kommentarerna. Jag vet, jag borde inte. Men vad fan ska man göra? Jag kan inte ignorera idioter som skriver "Mehdi Ghezali, väldigt svenskt namn", "vi svenskar vill inte ha med han att göra" eller "Snälla säg inte att vi korkade svenskar ska betala och hjälpa "hem" dessa människor?!?!"

Fan vad jag hatar Carl Bildt, dessa idioter och detta jävla krig mot terrorismen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0