Vuxenpoäng

Jag är inte den som är den. Jag har aldrig köpt konceptet "less is more", och jag har aldrig förstatt sminktips som säger att man antingen ska fokusera pa ögonen eller läpparna. Jag är en person som lever efter citatet "bär sa manga accessoarer som möjligt och när du tycker att det räcker, ta pa dig en till"

Sa i helgen, tillsammans med mina guldskor, drog jag pa mig ett par gigantiska armband, tva blaffiga ringar, diadem, örhängen och skärp och var pa väg ut genom dörren. Och tittade mig i spegeln. Och kände för första gangen i mitt liv; är det inte lite för mycket?

Jag tog av mig örhängena. Och kände att det var bättre. Och kände mig allt för vuxen.

Usch.

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0