Jimi Hendrix-veckan

Att säga upp sig fran sitt jobb var inte sa roligt som jag trodde. Jag maste forfarande jobba fram tills arsslutet och de jävlas med mig genom att inte godkänna min semester för den 23, 24, 29, 30:e december. Assholes!

Sa jag hämnas tillbaka genom att ha Jimi Hendrix-vecka, dvs fuck you rock and roll attityd. I dag har jag skinnbyxor och min mössa med nitar pa, imorgon ska jag ha kavaj med guldpaljetter. De blänger pa mig, men eftersom jag ända är ute i kylan skiter jag fullständigt i det. Jag spelar spindelharpan (underskattat värre) eftersom jag redan läst sa mycket bloggar att jag har ont i ögonen och äter klementiner samtidigt som jag snurrar runt med min stol. Snart ska jag välta en trave papper i smyg. Det är passiv aggressivitet när det är som bäst.

Jag ska snart sätta mig och räkna ut veckans B'poäng, det blev en bra lördag i tävlingen... Men innan dess bjuder jag pa det här;

Jag har Jimi Hendrix-vecka pa jobbet. Jag skiter i allt och spelar luftgitarr med fötterna pa skrivbordet.



Jimi Hendrix var en talangfull rackare. Han hade även afro, grymt snygga kläder och bar mycket göld.



En annan talangfull rackare som bär mycket göld och afro är Beyonce, här i Ausin Powers-filmen, där hon spelade Foxxy Cleopatra.

+ 1 poäng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0