Aj!

Min rom-diet är över. Den gick överstyr i gar natt, pa en hemmafest i en exklusiv lägenhet vid Genevesjön. Jag minns inte allt, men jag vet att jag gömde en burk coca-cola, och samlade pa mig limefrukter för att ha en reserv av rom och cola när allt annat tagit slut. Jag har ett minne av att jag dansade. I ett vardagsrum. Det känns bekant att jag vilt diskuterade Mugabe med en vit kille fran Zimbabwe, och jag tror mig minnas att jag tappade min drink med tequila/sprite (när allt annat tagit slut, inklusive mitt gömda förrad av cuba libre-gods) pa golvet och hanskrattade när folk halkade och slog sig. Jag Det känns dessutom osannolikt, men jag tror att jag storbrakade med minst tre-fyra taxichafförer halv fem i natt,

Jag vaknade kvart över nio av ett telefonsamtal fran en trust fund-kille. Jag svarade inte. Sen dess har jag legat i fosterställning i soffan och vridit mig till repriser av Eastenders pa BBC Prime. Enda undantaget var när jag gick till affären (mkt fashionabelt klädd givetvist) för att köpa frukost och kom ut med en pase innehallande mini-quiche, varrullar, och ost.
Jag at upp allt.

Nu har jag reparerat mig sapass mycket att jag lyckats ta mig ner till videobutiken, och ringt till Domino's och beställt pizza och cheesy garlic bread. Man kan lugnt säga att min diet är över...


/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0