Antiklimax..

CSN kom igår, och med studiemedlet kommer alltid mitt behov av att göra garderoben lite större och mer variationsrik. SÅ jag gjorde mig iordning snabbt och bestämde mig för att skippa morgonföreläsningen och se vad stan hade att erbjuda, och efter att ha strosat runt i två timmar med visionen att promenera hem i solskenet med tre fulla kassar stod jag tomhänt och bara stirrade rakt fram. Var är alla roliga plagg? Kan någon tala om för mig var de håller hus någonstans? Jag kan vara jävligt envis och obstinat när det gäller många saker i livet, för är det inte exakt så som jag vill ha det så får det lika gärna vara. Och så var det igår. Min jakt efter fina, tjusiga, färgglada, levande klänningar kammade hem noll och de slutade med att jag satte mig och slösurfade. Det var då jag hittade Erdems fantastiska klänning som gav mig fjärilar i magen, för söt och bedårande är den.

image31




Och är det någon där ute som känner till grymma online-affärer, så länka gärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0