Bäst just nu

Det finns dock journalister (ni vet, sana som skriver. Inte bara bild-googlar och kompletterar med "CRAVINGS!!!!") som skriver om mode pa ett fantastiskt sätt. Jag började läsa Lisa Corneliusson när hon skrev om mode pa stureplan.se (detta var tiden innan Elin Kling) och tyckte hennes blogg pa Modette.se var den enda behallningen av den trista tidningen och meningslösa hemsidan. Jag blev ypperligt glad när jag sag henne som modeskribent för DN's STHLM-satsning och hon har levererat finfina krönikor och artiklar där.

Här skriver hon om min svenska favoritdesigner som har gjort en fantastisk kollektion. De gigantiska pixlarna är helt fantastiska och de draperade skärningarna är precis vad jag älskar. Ann-Sofie Back och även Lisa är stora favoriter hos Fancy Schmancy...

image19image20image21

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0