Bröllopshatt? Oh my Lord!

Ska pa brittiskt societetsbröllp i sommar, där brudgummen är en Eton-kille och bruden har en förlovningsring som är värd 12000 pund. Ni förstar att jag maste se HOT!HOT!HOT! ut.


Döm min förvaning när min kära man berättar att det förväntas att man ska bära hatt pa detta bröllop. Hatt? Du maste skämta med mig? Jag är en av de personer som inte ens kan ha pa mig en keps utan att känna mig "woooooo... kolla pa mig, jag har pa mig keps idag...." Hur ska jag utsta en hel eftermiddag (förhoppningsvis behöver jag inte ha pa mig hatten pa festen under kvällen) med hatt? Och inte vilken hatt som helst. En brittisk bröllopshatt.
image35image36

Behöver jag tillägga att jag är mycket mycket missnöjd med detta.

image37image38

Mycket mycket missnöjd

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0