Dagens diet

Efter ett par veckor i landet där ostfondue är en acceptabel, ja rent av vanlig, lunch, och 3 kilo choklad om dagen uppmanas, har jag just insett är jag inte ser lika foxy ut i min catsuit av latex som jag en gang gjorde.

Eftersom Fancy Schmancy - Just Another Fashion Blog inte är som andra modebloggar vägrar jag äta quinoa till lunch och mango till efterrätt. Sant tjafs har aldrig riktigt varit min grej.

I dag börjar jag min Fancy Schmancy-diet. Jag slutar helt enkelt att äta och dricker bara rom. Inom en vecka kommer jag antingen se ut som Heidi Klum eller tro att jag är Heidi Klum. Vilket som fungerar för mig.

Da kör vi. Hepp!

image16

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0