I'll be frank.

Har alltid varit svag för udda killar med udda t-shirts.  Sen 30 Rock började sändas förra året har jag fastnat för udda killar i udda kepsar. Kolla bara på Frank och säg mig i ansiktet att han inte är helt fantastisk! Det är något med dem som gör mig galen, och jag orkar inte ens analysera i varför egentligen. Det är bara ett faktum.


Min vän Sparven berättade för snart ett år sen om en fantastisk site vid namn Threadless, en webshop/community där medlemmarna själva tävlar med sina bidrag om att få en t-shirt tryckt med deras design. Mycket är fult, intetsägande och rent av magsårsframkallande, men mycket är klockrent. En självklar favorit är The Communist Party. Eller den här klassikern! Det värmer mitt kalla och bittra hjärta.


Tänk udda killar. Tänk Napoleon Dynamite. Och tänk Frank.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0