To buy: purple dress

Min vanliga morgonrutin, som innebär 45 minuters genomgang av ett antal modebloggar, style.com och streetstyle-sidor sätter alltid press pa mina korta lunchtimmar, da jag hysteriskt letar runt i Geneves affärer efter "just det där" som jag bestämde mig under morgonen att jag inte kunde leva utan.

Idag MASTE jag hitta en lila klänning att ha pa mig ikväll.



Och jag tänker helt skamlöst matcha den med mina turkosa wedges och turkosa örhängen. (although Becki Newton var inte riktigt först med kombinationen, jag letade förgäves efter ett gigantiskt turkost plasthalsband efter Cameron Diaz fantastiska Dior-klänning pa 2007 MET costume Ball)



Rapport om min förmodade misslyckade jakt efter en lila klänning kommer efter lunch.

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0