Gammal kärlek rostar aldrig.

Jag har velat se den där björnfilmen länge nu, Grizzly Man. Jag har skrivit upp den på min lista på filmer jag måste se innan sommaren är över och skolan drar igång, men jag vet att det inte kommer att bli av. Men jag är nöjd ändå, för jag har hittat en mycket kortare version med ett lejon istället, som dessutom slutar långt mycket lyckligare än björnfilmen, trots att man för en stund verkligen tror att den kommer att sluta lika illa.



See it and weep! Like I did..







Dock är låtvalet lite väl ostigt, jag hade hellre hört Queen - Your My Best Friend istället. Känns mer passande istället för en smörig Aerosmith-ballad som dessutom var ledmotivet i en ännu smörigare Armageddon.



/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0