Ode till Tina Fey..

Satt och tittade på gamla avsnitt av den underbra komediserien 30 Rck när det verkligen, verkligen, VERKLIGEN slog mig hur begåvad Tina Fey är! Jag hade en liten crush på henne när hon spelade nyhetsankare med Amy Poehler PÅ SNL. Tina är otroligt begåvad, duktig skådis, fantastisk manusförfattare och riktigt ambitiös. Hon har dessutom tagit hela TV-världen i USA, och övriga länder, med storm och även vunnit flertal priser för 30 Rock. Och dessutom sjukt snygg utan att ha blivit sådär jobbigt omgjord som de flesta blir efter ett par säsonger på TV(kolla inlägget ovan). Jag hoppas att det dröjer i alla fall ett par år innan det sker. Jag gillar Tinas sköna avslappnade stil. Jag älskar hennes glamorösa look. Jag älskar hennes roll som Liz Lemon på 30 Rock.
















/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0