Un Mac, por favor!

När sista hemtentan är inlämnad på måndagen den 9:e juni klockan 13:00, skall det firas med bubbeldrickande  i Slottskogen, När jag nyktrat tlll dagen efter ska jag ta tag i något jag har skjutit upp under lång lång tid och av många anledningar; att omformatera min gamla trogna iMac från 2002. Och efter jag har restaurerat stackarn ska det så småningom köpas en ny iMac( med tillhörande fjärrkontroll!), och lite längre fram i tiden en MacBook Pro. Så för att få ihop pengar till ovanstående, kolla B's inlägg om hur man får ihop pengar till  Drömväskan Mancrazy från LV. Jag förtjänar en bra dator som inte kollapsar varje gång man har mer än tre program igång och som tar minst fem minuter på sig att starta.





Och när jag ändå satsar högt, varför inte spara ihop till en MacBook Pro i solid guld? (Så smaklöst att jag får kramp.)

/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0