From Sweden with Love...

En god vän ska ha middag och fest pa en bar här nere i ost-landet ikväll, varpa jag tvingade honom att fraga mig om jag ville spela skivor. Jag tackade ödmjukt ja och laddar nu hela dagen med latlistor och gamla obskyra remixer. Sist jag spelade musik för mina vänner här nere vari Oktober och jag pumpade Maskinen hysteriskt och gapade "those who don't dance are rapists". Det gick inte hem.

Men ikväll blir det ändring. Adam Tensta, Lazee, och Robyn kommer halla den svenska fanan högt. Dessutom kommer Jay-Z's Party Life (The Knocks remix) och Flashing Lights med Kanye definitivt spelas.

Liksom den bästa laten genom tiderna, Lionel's All Night Long. Säkert fem sex ganger.

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0