B bloggar ihjäl sig idag

Man skulle kunna tro att jag inte har något att göra pa jobbet idag, men oj så fel man har då. Jag avverkar analyser och rapporter i hejdundrande fart, telefonen ringer i ett kör och jag har redan skickat 52 mail idag. Ju mer jag jobbar, ju mer effektiv blir jag, vilket leder till att jag slänger ihop mer blogginlägg än vad jag normal lyckas med pa en hel vecka. 

Så, till ämnet;

Jag har tidigare beskrivit min beundran för Lisa Corneliusson. är jag den sista i hela världen som far reda pa att hon bloggar pa SVT och det ser ut som att hon har ett program. Ett tv-prgoram? Jag förstar inte riktigt. Kolla in LLC och se om ni förstar om det är en blogg, ett tv-program eller nagot slags webb-tv projekt.

Kolla även in PSL, där Per Sinding-Larsen bloggar och har ett liknande tv-program, webb-tv projekt eller vad det nu är för nagot.

De är sa bra, bada tva. Kolla in detta inlägg (pa LLC, men skrivet av PSL) och detta (ocksa pa LLC men av PSL).

Jag gillar Lisa och har alltid gillar Per's lugna stämma som berättar metodiskt om nagot obskyrt rockband pa 90-talet. Varför läser folk alla dessa skitbloggar när det finns sa här bra folk som man kan ägna sin tid at?

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0