Bröllopsyra..

Under ett samtal med en vän tidigare i morse sa han att han skulle eventuellt måste gå på bröllop i augusti oc att han inte hade någon att gå med. Jag såg min stora chans och på MTV i bakgrunden spelades Vangelis' Chariots of Fire. Det var inget annat än ett tecken från van. Jag SKA på det bröllopet. Sen att han inte vill gå är en annan femma. Att bröllopet kommer att vara urtrist och att människorna där alla har en pinne upp i rumpan är också det en annan femma. En fast besluten kvinna med ett mål i sikte böjer sig inte för någon, inte ens en vän som verkligen inte vill gå på det bröllopet. Så nu har jag också, liksom B, hamnat i klänningångesten. What to wear, what to wear. Ifall jag måste så kan jag punga ut en rejäl slant, för på bröllop ska jag, och jag ska vara den mest lila och guldiga blomman där.


/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0