CRAVINGS!!!!

Med risk för att lata som en idiot-modebloggare sa har jag en fruktansvärd shopping-lust. Jag maste bara köpa massa grejer. Problemet? Bankkontot är tommare än tomt pa grund av ny lägenhet och diverse raider pa IKEA och andra möbelaffärer.

Men jag dör här. Jag far kallsvettningar varje lunch da jag smyger runt i Geneve's shoppingkvarter och tranar efter saker i MaxMara-fönstret och Bottega Veneta. Mitt VISA-kort darrar av exhaltering när jag passerar Zara och jag slinker in pa H&M och köper typ en harklämma bara för att stilla begäret. Inget hjälper. Och jag maste maste maste ha nya kläder. Jag dööööööööööööööööööööööör.

Snart... snart kommer lönen igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0