It's Britney, bitch!

Jag gjorde ett avstandstagande i Januari. Jag slutade läsa nagonting som hade med Britney att göra. Papparazzi-fotograferna fotade ända, och världens alla tidningar publiserade och gottade sig i hennes misär, trots min lilla bojkott. Men jag kände att nagonstans fick det vara nog. Jag ville inte vara med mer.

För jag gillar ju Britney. Jag tycker senaste skivan är grymt bra (I'm a radar, I'm a radar, I'm a radar skuttar jag runt och sjunger i mitt vardagsrum minst en gang om dagen) och hon var ruskigt snygg pa toppen av hennes karriär när hon sjöng I'm a slave for you pa MTV Video Awards iklädd en stor gul orm.



Jag är en av de som hejar pa Britney, och hoppas att hon snart kommer att ta sexy tillbaka och göra en Christina/Kylie/Justin. Ga fran töntig flickidol till mogen, snygg, popstjärna som gör grym popmusik som mixas av franska dj's till galna klubbvältare.

Utan att läsa nagot om Britney ramlade jag över en nytagen bild pa henne.

It's Britney, bitch! Och jag hoppas hon är pa väg tillbaka.

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0